L' eterna bambina

L’eterna bambina

DSCF0767

Νιώθω ότι ζώ μόνο για να διασκεδάζω 

Ενθουσιάζομαι εύκολα με κάποιο ιδανικό και θα το υποστηρίξω μέχρι τελικής πτώσης.

Έχω σταθερότητα στις αντιλήψεις και τα πιστεύω μου και συχνά είμαι αμετακίνητη

Γενναιόδωρη σε μεγάλο βαθμό μπορώ ακόμα και να ξεχάσω και να συγχωρέσω αυτούς που συχνά μου έχουν κάνει κακό.

Μου αρέσει ιδιαίτερα ένα εύθυμο περιβάλλον γεμάτο φως και όμορφα χρώματα, ενώ έχω μεγάλο ενδιαφέρον για τη φύση, όπως και για την διασκέδαση και τα παιχνίδια

Συνήθως  ξεκινάω σχέδια τα οποία παρατάω στη μέση γιατί σε κάποιο επόμενο στάδιο τα βρίσκω κουραστικά και μη ικανοποιητικά

Αγαπώ την ελευθερία και την ανεξαρτησία

Αντλώ συχνά  μια πηγαία χαρά χωρίς ιδιαίτερο λόγο 

‘Είμαι πάντα ευγνόμων για αυτά που έχω και

Απολαμβάνω μόνο το εδώ και το τώρα …

Εξάλλου…μπορεί να μην βρίσκομαι ακριβώς εκεί που ήθελα να πάω,

αλλά είμαι ακριβώς εκεί που θα έπρεπε να είμαι….!!!

 Καλωσορίσατε στον κόσμο μου 

Leave a comment